Re: Gdzie lepiej podłączyć monitor do zasilania ?

Autor: neuromancer <a_at_b.com>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 16:41:41 MET DST

pytam w sumie dlatego ponieważ mam taką dziwną sytuację
z tym monitorem - jeśli podłączę go do gniazdka to gdy np. ktoś
w drugim pokoju włączy suszrkę do włosów :-) to obraz na monitorze
lekko drży, natomiast gdy podłaczony jest do zasilacza jest ok.
nie mam teraz pod ręką listwy antyprzepięciowej ale nie wiem czy to
byłaby jakaś różnica ...
aha, monitor to jakaś 17` noname z niemiec (a może to on jest lekko
uwalony i stąd ten cały cyrk ?)

--
Neuromancer