Re: Jaka nagrywarka DVD dual layer?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 16:48:59 MET DST

Użytkownik "Baroo" <barooTNIJ@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ceathf$jgp$1@news.onet.pl
[...]
> Tak, chcę przyszłościowe rozwiązanie, bo jeśli kupię sobie dzisiaj
> nagrywarkę DL to będzie to na zapas (z pół roku ceny płyt DL spadną,
> a ja akurat wtedy będę potzrebował nagrywać po 5-6GB).

Jak chcesz zakupić przyszłościowy sprzęt, to kup LG GSA-4120B. Szybka
(5x) obsługa DVD-RAM jest bezkonkurencyjnym rozwiązaniem, jeśli chcesz
wykonywać backupy danych. A same płytki, co prawda 3x SL, można kupić
już po 25 zł, co oznacza że niedługo zbliżą się one cenowo do dobrych
płytek RW bijąc je jednocześnie na głowę trwałością danych i komfortem
obsługi. To jest przyszłość właśnie...

/odpowiadając zmień px na pl/