Re: Jaka nagrywarka DVD dual layer?

Autor: Baroo <barooTNIJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 15:20:13 MET DST

Użytkownik "TanSid" <tansid@wytnijto.go2.pl> napisał w wiadomości
news:ceas8t$e7q$1@atlantis.news.tpi.pl...
> sprawdzonego i
> takiego do
> mało.
>

> Orientowales sie ile kosztuja plytki duallayer? cana jednejsztuki to
> okolo 60zl czyli rownowartosc 11 plyt TDK 4,7 GB.

Orientowałem się i wiem o tym.

> Jesli koniecznie chcesz przyszlosciowy sprzet to dobrym rozwiazaniem
> jest Nec2510A.

Tak, chcę przyszłościowe rozwiązanie, bo jeśli kupię sobie dzisiaj
nagrywarkę DL to będzie to na zapas (z pół roku ceny płyt DL spadną, a ja
akurat wtedy będę potzrebował nagrywać po 5-6GB).

Czemu NEC? Czy LiteON jest do kitu przy DL? Różnica w cenie nieduża, ale
chcę wiedzieć dlaczego ta a ta.