Re: Kupilem w koncu monitor :/

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 16:15:10 MET DST

Użytkownik "Big Jack" <AwBnFpCxNnZe@qngn.hfhagb.cy> napisał w wiadomości
news:ceavcd$gr3$1@news.dialog.net.pl...
> W wiadomości: news:ceam0m$999$1@atlantis.news.tpi.pl

> Tak, każdy (chyba) LCD. Ja tez długo się woziłem z monitorem zanim
> kupiłem właściwy. Nie mogłem trafić na taki, który by miał geometrię do
> przyjęcia. I te poświaty też były, szczególnie w Samsungach. W końcu
> poirytowany niemożnością znalezienia czegoś odpowiedniego (a miałem
> Samsunga, Sony i LG) kupiłem też Samsunga, ale LCD i od tego czasu mam
> spokój.
> Big Jack

Z tego co widzialem w tym 795DF te poswiaty byly mniejsze, choc to tez mogla
byc kwestia oswietlenia, ktore tam bylo dosc mocne, wieksze niz u mnie w
pokoju. Tak samo dalo sie w nim w miare wyregulorac efekt moire, u mnie
niestety nie. Jest to mozliwe kiedy zmieni sie lekko regulacje tego
parametru w poziomie, ale wtedy ekran zaczyna drzec. Mam nadzieje, ze
wiadomo o co chodzi. Przy regulowaniu moire w pionie ekran nie drga i da sie
troche polepszyc, ale zeby w miare calego sie pozbyc trzeba ruszac poziom,
no, a niestety wtedy ostrosc obrazu jest nie do przyjecia.
Moze ktos sie jeszcze wypowie... Ehh, monitor 750zl, niby jeden z wyzszych
modeli, specjalnie taki kupowalem, a tu jeszcze problemy sa...

pozdrawiam