Re: Płyta główna i pamięć RAM

Autor: von <antyspam_at_mydomain.com>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 00:26:06 MET DST

> Witam, mam zamiar zmodernizować nieco komputer, w tej chwili jest to:
> AMD Duron 650MHz, 128 MB SDRAM PC133, Płyta główna Gigabyte GA-7ZM,
> waham się czy warto zmieniać płytę główną i pamięć RAM na DDR czy
[ciach!]

Witam!
Ceny podaję za www.arest.pl

ASRock K7S8X - SIS746FX, LAN 139
AMD DURON 1600 MHz 175
400 - 256 MB 159
Razem: 473

+koszt przesyłki (jeśli kupisz w arescie)
+wiatraczek na procesor wg. uznania - (za 45zł kupisz Arcica - cicho i
porządnie)

Nie jest to aż tak dużo pieniędzy, a wierz mi, że naprawdę poczujesz
kopa :) Płytka jest niczego sobie (ASUS czy ABIT to nie jest, ale jakość
w porządku a i możliwości nie brakuje - jest dźwięk i sieciówka). Procek
ponad 2x szybszy, a myślę, że na jakieś 1900-2000MHz da się wykręcić
jeśli będziesz chciał. RAM pracuje na prawie dwa razy większej
magistrali, a do tego w trybie DDR. W razie potrzeby można dokupić
później drugą kostkę RAMu i będzie git!

pozdrawiam

--
von