Płyta główna i pamięć RAM

Autor: Ja <brak_at_adresu.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 22:57:07 MET DST

Witam, mam zamiar zmodernizować nieco komputer, w tej chwili jest to: AMD
Duron 650MHz, 128 MB SDRAM PC133, Płyta główna Gigabyte GA-7ZM, waham się
czy warto zmieniać płytę główną i pamięć RAM na DDR czy lepiej dokupić RAMu
w bieżącej konfiguracji, gdybym zdecydował się wymienić płytę była by to
conajwyżej http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6145 ze względów
finansowych, a ilość ramu to 256 DDR i teraz nie wiem czy warto zmieniać
płytę i kupić 256 DDR czy lepiej dokupić 256 SDRAM i mieć razem 384 SDRAM,
procesora narazie nie mam zamiaru zmienić, a jak byc zmieniał, to będzie to
conajwyżej AMD Athlon 1-1,2GHz więc moja płyta go spokojnie obsłuży. Proszę
o radę.

--
Pozdrawiam,
Gadu - Gadu nr 2662065