Re: Płyta główna i pamięć RAM

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 02:58:30 MET DST

Ja wrote:

> Witam, mam zamiar zmodernizować nieco komputer, w tej chwili jest to:
> AMD Duron 650MHz, 128 MB SDRAM PC133, Płyta główna Gigabyte GA-7ZM,
> waham się czy warto zmieniać płytę główną i pamięć RAM na DDR czy
> lepiej dokupić RAMu w bieżącej konfiguracji, gdybym zdecydował się
> wymienić płytę była by to conajwyżej
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6145 ze względów
> finansowych, a ilość ramu to 256 DDR i teraz nie wiem czy warto
> zmieniać płytę i kupić 256 DDR czy lepiej dokupić 256 SDRAM i mieć
> razem 384 SDRAM, procesora narazie nie mam zamiaru zmienić, a jak byc
> [...]

Siedze teraz na Duronie 1GHz i 128 SDR SDRAM PC100 pod Windowsem XP i
musze przyznać, że do filmów, internetu i jakichś prostych gier
wystarczy. Coprawda czasami coś przytknie, ale da sie przeżyć. Jak
zamierzasz na komputerze robić coś poważniejszego to jednak radze
więcej ramu dokupić.

Też miałem kiedyś durona 650. Po odblokowaniu mnożnika kręcił sie na
ponad 900MHz. To spory kop w przypadku takich procesorów.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647