Re: USB1.1 i USB2.0

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 18:11:23 MET DST

Użytkownik "Lukasz Ledochowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ce4hkm$dbk$1@inews.gazeta.pl...
> Kilkanaście dolarów więcej najczęściej. W tych aukcjach, które mnie
> interesują.
No okay, ale kilkanascie dolarow to ja tez place USA-USA. TO norma, czego
sie spodziewales?

> Niestety nie... Wejdź sobie na www.ebay.ca - pustki.
To nie wchodz na ebay.ca tylko na ebay.com i szukaj cen w dolarach
kanadyjskich.

> Jest, ale można wysłać jako prezent.
Jako prezent to mozna do Polski. USA i Kanda IMO maja strefe wolnego handlu
(jak w Unii Europejskiej).
Niemal kazdy e-bayer z USA deklaruje gotowosc wysylki do USA i Kanada,
robiac problemy z reszta swiata. Wynika to prawdopodobnie z braku barier
celnych.

WL