Re: Co to może być?

Autor: BB <boruciak_at_data.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 15:55:20 MET DST

Użytkownik Madab napisał:

> Nie było. Monitor jak zwykle nie zadziałał.

> Dysk raczej w porządku. Bo gdy komp nie działał, to poruszenia dyskiem nic
> nie wniosły.
> Tylko poruszenie lekkie kartą grafiki pozwoliło mu sie uruchomić.
> Ale fakt, że to moze być coś z płytą główną...
> A może tylko cos nie kontaktuje?

> A czym to poodkurzać? Bo już wyjąłem kartę, podmuchałem na kartę aż się
> trochę zakurzyło w pokoju ;-) ale nie za wiele było tego kurzu. Wsadziłem
> kartę i nic. Nie zadziałał... ale poruszenie kartą pomogło :-/
>
> W każdym razie stokrotne dzieki za info.
> [...]
Ja się spotkałem z dziwną usterką a jej rezultaty były podobne. Poprostu
płyta główna była tak mocno dokręcona że była wygięta (nie widoczne od
strony procka) i ścieżki dotykały tylnej części metalowej obudowy. Mała
zwarka i qpa. Też jak się pozuzowało śrubę od (wtedy karty muzycznej) to
całość odchodziła od obudowy i zwarcia nie było. Sprawdż czy jak
dokręcisz grafe to czy od drugiej strony ścieżki nie zwierają się.