Re: Co powoduje nagły restart ?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADApoczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 15:55:14 MET DST

Użytkownik "Bruno Ramone" napisał w wiadomości
> komputer mi się nagle restartuje, ale tak jakbym wcisnął twardy reset.
> Następuje to w różnych okolicznościach, nie ma reguły ani obciążenie czy
> czas pracy tez na to nie wpływa. Procesor, pamięć ?? a może coś zupełnie
> prostego wymagające odpowiedniej konfiguracji ?
> Celeron 433, 128 ram

Sprawdź kable zasilające i przy okazji sam zasilacz.
Być może domaga się on wymainy, a może tylko jakieś wtyczki sie poluzowały.

Ewentualnie jak masz listwę z filtrem to też jej bym sie przyjrzał czy
gdzieśnie ma zwarcia itp...

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
** AMD Athlon 600Mhz | 512MB PC133 | Gigabyte GA7VM KX133 **
** HIS R9200 64MB 315@450 | Barracuda III 20GB | AC'97 + P380 **