OmniBook 2100

Autor: Sławomir Dudek <a_at_a.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 10:49:32 MET DST

    Może ktoś z obecnych doradzi mi czy warto tego laptoka za 600 zł kupować
(Pentium266MMX 32MB RAM - 4 GB HDD + zasilacz + działająca bateria, podobno
aż 2 godziny - stan wizualny - na 5+)? Potrzebuje sprzętu do sprawdzenia
połaczeń sieciowych radiowych jak i kablowych. Sieciówka (na skrętkę) to nic
nadzwyczajngo, a w sumie to nawet cokolwiek. Radio natomiast musi być to:

http://www.cyberbajt.pl/cyber.php?i=produkt&id=23

i tu mam problem bo nie wiem czy to będzie działać.

    W laptopie nie ma CD ani FDD i nie wiem czy można do niego dołączyć te
napędy przez USB (chyba droższa wersja) czy można jakoś do środka zapakować
(taniej i wygodniej). Może ktoś z was posiada tego laptopa i moż coś napisać
na ten temat?