Re: Obudowa z miejscami na wiatraki 120mm

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 10:46:54 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński napisał:

> Drzwiczek - tych z przodu.

Aaaa... :)
Faktycznie, te drzwiczki też mnie trochę irytują. Jak są
zamknięte, to wygląda ślicznie. Ale jak się otworzy to potworek
straszliwy. A ja otwierać muszę często. Już nawet kupiłem spaya,
żeby napędy na srebrny kolor przemalować, ale coś nie mogę się za
to zabrać. No i obawiam się, że mi i tak nie wyjdzie zbyt pięknie.

Ale są też Chiefteci bez drzwiczek, tylko te wyglądają IMO
okropnie. Przejrzyj stronę producenta, jest tam kilka modeli:
http://www.chieftec.pl

--
                        Pozdrawiam, Sniper