Re: OmniBook 2100

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 13:16:53 MET DST

Proces Sławomir Dudek <a@a.pl> zwrócił błąd:
> Może ktoś z obecnych doradzi mi czy warto tego laptoka za 600 zł kupować
> (Pentium266MMX 32MB RAM - 4 GB HDD + zasilacz + działająca bateria,
> podobno aż 2 godziny - stan wizualny - na 5+)? Potrzebuje sprzętu do
> sprawdzenia

Ja nie mam tego sprzętu ale IMHO do Twoich zastosowań nie warto, chyba że
dodasz pamięci. Do dobrego działania urządzeń USB musisz zainstalować albo
jakiegoś linuksa albo windows 2000 a ten sprzęt jest z epoki win95 i NT4.
Jaki system jest na nim zainstalowany?

> połaczeń sieciowych radiowych jak i kablowych. Sieciówka (na skrętkę) to nic
> nadzwyczajngo, a w sumie to nawet cokolwiek. Radio natomiast musi być to:
> http://www.cyberbajt.pl/cyber.php?i=produkt&id=23

Ta karta powinna działać z tym notebookiem. Sama z siebie bywa
problematyczna ale to jest do rozwiązania.

> W laptopie nie ma CD ani FDD i nie wiem czy można do niego dołączyć te
> napędy przez USB (chyba droższa wersja) czy można jakoś do środka
> zapakować (taniej i wygodniej).

Ten komp ma moduł wymienny który może zawierać CD, ZIP, FDD, HDD albo
dodatkową baterię. CD i flop powinny być ze sprzętem. Widocznie
sprzedającemu się zepsuło albo sprzedał wcześniej. Można to dokupić. Może
na allegro się znajdzie to poznasz ceny? Dodatkową stację FDD lub CD można
podłączyć przez port równoległy, ale musi to być stacja zewnętrzna do tego
przeznaczona. Jeśli chodzi o USB to w BIOSie nie ma nawet funkcji
bootowania z tego więc w tym celu raczej nie wykorzystasz. Oczywiście
podłączyć i używać możesz ale tylko jeśli pozwoli Ci na to system
operacyjny.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze