Re: Obudowa z miejscami na wiatraki 120mm

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 11:50:35 MET DST

> Ale są też Chiefteci bez drzwiczek, tylko te wyglądają IMO
> okropnie. Przejrzyj stronę producenta, jest tam kilka modeli:
> http://www.chieftec.pl

Widzialem.
Widzialem na zywo. Podnosilem. Otweiralem. Uchylalem drzwiczki.
Podziwialem wnetrze. Zabijala mnie cena ;-)
Ale tak naprawde, to zeby mnie cos urzeklo to nie powiem...

Fajna byla ta Obudowa Antec'a P160, ale droga jak nieszczescie...

A u mnie temperatura w starej Big Tower i tak 45 stopni na procu ni
przekracza w najwieksze upaly, wiec cuda typu nastepny wiatrak z boku nie
sa mi potrzebne.

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055