Re: wolny komp

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 00:52:44 MET DST

Użytkownik "ArD" <ardjeden@tlen.pl_wstaw_cyfre> napisał w wiadomości
news:ce3nq5$ah5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Więc podaj jakiś.
Juz podalem. Istniejaca instalacja Windows na moim komputerze, nie
wymagajaca przeinstalowywania.

> U Ciebie sie sprawdza?
Programy - swietnie. Rosliny tez. Ani po jednym ani po drugim nie musze
przeinstalowywac.

> Prezes NFZ też mówił, że u niego wszystko działa.
No i?

> Masz rację. Zawsze jak uruchamiam winde, zastanawiam sie, co tym razem
> się zjeb.. Największy ubaw mam przy Windows Update.
Moze trzeba czytac, co WU do Ciebie pisze? Bo mi nic na sile nie wciska, sam
wybieram.

> No tak. Masz rację. Ale jaki mam wybór?
Pod pistoletem Cie nikt nie trzyma. Zaloz wlasna firme "my liczymy na
liczydlach", moze sie sprawdzi.

> Nie musisz, ale jak to zrobisz system pracuje poprawniej. A, że się
> szybciej zużywa? To raczej wina gości, którzy tak kod napisali.
> Zupełnie jak domek z kart. Wyciągniesz jedną. budowla jest smuklejsza
> i lżejsza ale może się przewrócić.
No to czego sie skarzysz, ze w linuksie trzeba jadro doszlifowac, skoro sam
przyznajesz ze system warto dostroic?

> Wybacz ale to każdy mówi :D
Ale ja nie dzwonie z rozpacza do kolegow lub serwisow. Po prostu uzywam.

> To naprawdę dobry wybór.:D
W kraju America Online i Comcast najlatwiejszy do uzyskania... Wystarcza mi
na ten czas, pare miesiecy przeboleje.

> Wiadomo, nie od dziś, że na politechnice kładzie się większy nacisk na
> sprzęt niż programy.

Na politechnice wiekszy nacisk kladzie sie na samodzielne myslenie, a nie
powtarzanie obiegowych opinii ze "windowsa trzeba przeinstalowywac co kilka
miesiecy".

WL