Re: wolny komp

Autor: ArD <ardjeden_at_tlen.pl_wstaw_cyfre>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 21:56:46 MET DST

Dnia 7/26/2004 12:06 AM, Użytkownik Wieslaw Lubas napisał:

> No... nie wiem.
To tu już nie pomogę:P

> Kontrprzyklad wystarczy aby twierdzenie obalic.
Więc podaj jakiś.

> Programy jak programy, a Ty co instalujesz? Rosliny doniczkowe?
U Ciebie sie sprawdza?

> NIE MAM potrzeby reinstalacji windows. Dziala swietnie.
Prezes NFZ też mówił, że u niego wszystko działa.

> Nie wiesz co mieszasz, bo musisz go reinstalowac.
Masz rację. Zawsze jak uruchamiam winde, zastanawiam sie, co tym razem
się zjeb.. Największy ubaw mam przy Windows Update.

> Winda nie jest lepsza ani gorsza, tylko inna,
No tak. Masz rację. Ale jaki mam wybór?

> instalacja linuxa nie wiaze sie z kompilacja jadra. Mozesz
> uzywac prekompilowanego dolaczonego do dystrybucji. Tak samo jak nie musisz
> konfigurowac i dostrajac windows do swoich potrzeb
Nie musisz, ale jak to zrobisz system pracuje poprawniej. A, że się
szybciej zużywa? To raczej wina gości, którzy tak kod napisali.
Zupełnie jak domek z kart. Wyciągniesz jedną. budowla jest smuklejsza
i lżejsza ale może się przewrócić.

> Dbam o system i nie mam smieci.
Wybacz ale to każdy mówi :D

> NIE uzywam OE jako programu pocztowego, a jako czytnik news.
To naprawdę dobry wybór.:D

> Ale co chciales w ten sposob powiedziec?

Wiadomo, nie od dziś, że na politechnice kładzie się większy nacisk na
sprzęt niż programy.

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!