Co to może być?

Autor: Madab <omita_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 08:14:27 MET DST

Uruchomiłem rano kompa, a tu monitor przeszedł mi w stan uspienia :-(
Przy ponownych uruchomieniach, to samo.
Wyjąłem monitor z obudowy. Uruchomiłem i działa...
/ale przy okazji wyjmowałem wtyczke z karty graficznej ;-)/
Zwróciłem jednak uwagę na to, że po tylu uruchomieniach nie zadziałał
scandisc Windowsa :-/
Podłączyłem inny monitor. To samo. Ale wystarczyło poruszyć lekko kompem i
zresetować, a się uruchamiał jakby nigdy nic.

Dziś jednak po któryms zresetowaniu i poruszeniu komp zadziałał tylko do
momentu sprawdzania pamięci i stop.
Dopiero nastepny reset go uruchomił.

Czy cos sie dzieje z twardym dyskiem? Czy to tylko karta graficzna?
Czy ktoś miał juz podobne doswiadczenia?
Z góry dziekuje i wszystkich serdecznie pozdrawiam.
Arek Madański