Resety kompa :( ciag dalszy

Autor: SEBCIO <sebastikantus_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 07:57:05 MET DST

kontynuujemy wiec watek z wczoraj z godziny 01:11
jak wiadomo problem ten wystepuje niezaleznie na dwoch systemach Me i Xp co
chyba raczej wyklucza problem z softwerem
zastanawia tylko to ze najpierw problem wystepowal podczas odpalania gier
instalacja najnowszych sterow rozwiazala problem
inne efekty to resety podczas przegladania JPG-ow w Xp ale dlaczego tylko
JPG-ow a nie np bmp?
ale najdziwniejsze to resety podczas pracy w sieci szczegolnie na niektorych
stronach, skanery antywirusowe i blokujace szkodliwe skrypty oczywiscie
wlaczone sa pozatym korzystam z netscape-a, dzieje sie to wtedy gdy sie cos
laduje.Mam neo+ z modemem sagem ale nigdy wczesniej niemialem z tym klopotu
po za tym problemy z sagemem polegaja raczej na rozlaczani sieci
komp pol roku temu zaliczyl duzy przeglad zwiazany z wymiana zasilacza na
zasilacz troche leprzej klasy, wymiana ramu
zastanawia mnie tylko czy niejest to problem z grafa gdyz do karty niedodano
mi wiatraczka tylko jakies takie gowienko zedy pionowych slupkow nawet
niepamietam jak sie fachowowo cos takiego nazywa mam karte gf4mx420
pozdro dla wszystkich i dziekuje za wszelka pomoc