Re: wolny komp

Autor: Piotr Ślimak <piotrslimak_at_wp.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 02:45:44 MET DST

Pewnego pięknego dnia ArD napisał(a):

> Kanał ma taką przepustowość, jaką ma najwolniejsze urządzenie do niego
> podpięte. Dyski i napędy cd powinny być podłanczane na osobnych taśmach.

Tak, a świstak siedzi... Sprawdziłeś to? Bo mój dysk i kilka innych, w
różnych komputerach nic sobie z tego nie robią. 1 HDD i 1 CD na 1 taśmie to
faktycznie nienajlepsze rozwiązanie, ale wcale nie jest tak, że HDD nagle
zaczyna pracować, w dajmy na to PIO4. Chyba, że się czepiam niepotrzebnie i
po prostu skróciłeś swój tok myślenia... ale jestem zmęczony i wolno
kojarzę ;-)