Re: wolny komp

Autor: ArD <ardjeden_at_tlen.pl_wstaw_cyfre>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 18:56:05 MET DST

Dnia 7/24/2004 5:32 PM, Użytkownik michał napisał:

> mam dysk i nagrywarke na jednej taśmie, poprzednio mialem dvd z dyskiem bylo
> to samo
Kanał ma taką przepustowość, jaką ma najwolniejsze urządzenie do niego
podpięte. Dyski i napędy cd powinny być podłanczane na osobnych taśmach.

> tasmy mam nie wiem te szerokie
Zobacz, czy masz jedną dziurkę zaślepioną.

> mam nortona atywirus
I się dziwisz, że Ci wolno komp chodzi :D Już znasz sprawcę.

> dysk chodził w 98 na dma, w xp nie wiem gdzie jest taka opcja w menedzerze
> nie widzialem
W xp chyba jest menadżer urządzeń-->kontrolery ide.

> partycje systemowe mam fat32 on tez
To dobrze, taka powinna być pod system.

> jest 13 giga wolnego miejsca
Partycja systemowa nie powinna być taka duża.

> jedna uwaga kiedy kopiuje to czas wzrasta a nie maleje najpierw wskazuje 4
> min np. a po chwili wzrasta do 30 min i sie pozniej nie zmniejsza
Przeprowadz fragmentację dysku, pomoże.

Tu masz kilka informacji o ustawieniu systemu, partycji itp:
http://www.margos.pl/seventh/software/soft.html

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!