Denerwujacy RAID - pomozcie! [dlugie]

Autor: BeePee <beepeeusunto_at_autograf.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 15:55:25 MET DST

Mam plyte ABIT BX133-RAID, 2 dyski Seagate Barracuda 20GB i 40GB.
Podlaczylem do szybszych kontrolerow ATA100 HPT370 (na nich jest RAID). Zeby
komp je wykryl, musialem wlaczyc w biosie "ATA100-RAID IDE controller",
jednak nie chce z zadnego RAID'a korzystac.
Teraz podczas uruchamiania kompa nastepuje skanowanie w
poszukiwaniu dyskow na tych kontrolerach i zaraz po ich znalezieniu
wyskakuje komunikat:
"One of the mirrored disks is either failed or not responding. The mirror
array will work with fault tolerance function disabled. (...)" i miga napis:
"Stripe(Array#1): Found a array member was removed". Myslalem, ze to przez
to, ze dyski sa roznej pojemnosci, ale podlaczylem tylko dysk 20GB i to samo
wyskakuje. Mam na nim 3 partycje: podstawowa - 2GB; logiczna - 7GB;
logiczna - 10GB. Natomiast gdy podlacze tylko dysk 40GB (4 partycje logiczne
rownego rozmiaru) jest ok. Nie wiem, moze chodzi o rozmiar partycji albo o
rodzaj? Nie mam pojecia :(

Prosze pomozcie, bo nie chce byc zmuszony do podlaczenia dyskow do zwyklych
kontrolerow IDE 33!

--
Pozdrawiam