wolny komp

Autor: michał <michalkondratowicz_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 15:54:08 MET DST

Mam taki problem z kompem może ktoś mi pomoże:
zauważyłem że jest kilkakrotnie wolniejszy od kompa mojego kumpla który ma
dwa razy gorsze parametry przede wszystkim jest to zauważalne przy
kopiowaniu pomiędzy partycjami na twardzielu u niego odbywa sie to
conajmniej dwa razy krocej obydwaj mamy takie same systemy operaracyjne,
karty graficzne tez procki on ma duron 800 a ja xp1700 ma jedynie wiekszy
dysk bo 80 a ja tylko 40 ale to raczej znaczenia chyba nie ma. Instalowalem
windowsa ponownie nic to nie dalo tak samo ze sterownikami sciagnalem
najnowsze plyta główna via K7vta3 1.1b tez nic. Dodawalem pamieci mam 256
bylo 512 nic, zmienialem karte graficzna na jego brak poprawy.Dodam ze
równiez bardzo wolno czasami otwiera katalogi jakby sie troche mulil , a
nieraz bez problemow bardzo szybko. Nie wiem co to moze byc kumpel mowil ze
moze to procek np. jest ukruszony ale nie wiem czy moge to samemu stwierdzic
i w jaki sposob.
Co jeszcze powinienem sprawdzic?

wojtek