Re: Denerwujacy RAID - pomozcie! [dlugie]

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 17:40:39 MET DST

"BeePee" <beepeeusunto@autograf.pl> wrote:

<ciach>
> "One of the mirrored disks is either failed or not responding. The mirror
> array will work with fault tolerance function disabled. (...)" i miga
> napis: "Stripe(Array#1): Found a array member was removed".
<ciach>
> Nie wiem, moze chodzi o
> rozmiar partycji albo o rodzaj? Nie mam pojecia :(
> Prosze pomozcie, bo nie chce byc zmuszony do podlaczenia dyskow do
> zwyklych kontrolerow IDE 33!

Nie znam tej płyty, ale wygląda że masz zrobioną jakąś
macierz strip+mirror... a przynajmniej kontroler tak myśli.

Wejdź do menu konfiguracji kontrolera RAID i przestaw
to ;-) (niestety nie wiem jakie się u Ciebie do tego menu
wchodzi, ani jakie trybu obsługuje ten kontroler).

--
Wojciech "Mancer" Przybysz