Re: szybciej i taniej - jak?

Autor: Bartosz Waleska <combosoft_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 14:41:29 MET DST

</ciach>
> Hm może trzeba było to dać do złożenia fachowcom?
To nie chodzi o to kto to sklada. Jak zapewne wiesz, radiator w tym
przypadku
montuje sie na takich zaczepach. Aby radiator silnie dociskal do procesora
naciag jest dosc mocny. Operacja zalozenia i zdjecia tego radiatora
powtorzona
30-40 razy dala taki a nie inny efekt. Zreszta zostawmy to jako EOT.

> Może zacznijmy od tego, JAKI to jest zasilacz. Bo to, że ma napisane
> "300W" to jeszcze nic nie mówi. Może to być porządny Enlight, który
> pociągnie nawet niezły zestaw, ale równie dobrze może to być dziadowstwo
> klasy Megabajt/Tracer/Codegen.
Jest to zasilacz klasy "dziadostwo", inaczej bym sie chwalil ;-)
Ale dobra. To tez zostawmy jako EOT.
Natomiast interesuje mnie opinia o chipsecie intela i865G (ASUS P4800-VM)
W dlaszym ciagu zakladam 2x256MB i procek PIV 2.6, 800MHz i dualChannel.

Natomiast jest rowniez mozliwy zestaw z plyta na chipsecie i848P, ale tam
brak
jest obslugi dualChannel.

pozdrawiam,
Bartek.