Re: Komputer - cyfrowy magnetowid

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 14:39:39 MET DST

Użytkownik "Jakub Berent" <jakub@lcm.com.p1> napisał w wiadomości
news:cdt8io$lud$1@news.lublin.pl...
> Rozważam zakup do komputera urządzeń, które umożliwią zapisywanie
> dłuższych fragmentów obrazu telewizyjnego i dźwięku. Przejrzałem
> rankingi tunerów tv. Najlepsze oceny dostaje WinFast TV 2000 Expert.
> Którą nagrywarkę DVD wybiorę - chyba obojętne? Pytanie tylko, czy
> mój podstarzały komputer będzie sprawnie współpracową z powyższymi
> podzespołami. Jaka jest minimalna wymagana konfiguracja do zapisu
> w locie obrazu z tunera telewizyjnego na płytę DVD? Zależy mi na
> ograniczeniu kosztów. Ale też nie chciałbym później dokupować
> [...]

w locie sie nie da. mozesz co ponajwyzej w locie zgrywac za pomocą kodeka
MJPEG, (jak masz celerona 400 to zapomnij wogóle o takich zabawach). do
zgrywania wideo obecnie zaden procesor nie jest za szybki. poszukaj
manuali jak zgrywać wideo do kompa i jeszcze raz to przemysl
(http://adramel.neostrada.pl/)

PS słyszałem ze karty ATi all in wonder mają niezłe wejscie wideo, ale
musisz to sprawdzic.