Re: szybciej i taniej - jak?

Autor: Jan Kowalski <jkowalski1111_at_wp.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 13:25:31 MET DST

Bartosz Waleska napisał(a):

> Mam taki zestaw z podobnym zasilaczem tyle ze Celeron 2.6GHz dyskow
> od cholery jakas ati 9200 i powiem Ci - dziala - calkiem niezle...
> Konkretnie. Jest tyle pieniedzy, a nie wiecej i juz. Athlona nie chce bo nie
> lubie. Kiedys kupowalem tanio i sobie chwalilem. Jak mi sie pokruszyl rdzen
> durnia, to mi starczy.

Hm może trzeba było to dać do złożenia fachowcom?

> Teraz kupilem sobie Celerona i jak zobaczylem, ze
> daja wentylator, zobaczylem jak to jest mocowane. To nie jest
> komputer dla mnie, to ma byc zlozone, nie podkrecane, zamkniete w obudowie
> i ma dzialac.

Obawiam się, że konfiguracja Intel +
jakiś-dziwny-chipset-zwykle-stosowany-w-komputerach-z-supermarketu może
być mniej stabilna niż sprawdzony zestaw AMD + VIA KT600/KT880. O
wydajności nie wspomnę, zwłaszcza jeśli zamiast P4 zdecydujesz się na
Celerona.

> Zastosowanie typowo biurowe/cad 2d.
> Powiedz czy faktycznie zasilacz 300W nie da rady na plyte+procek z ramem i
> jeden
> cd-rom (nagrywarka LG x16) i dysk twardy sATA i floppy? ewentualnie z
> grafika
> Matrox DualHead G400?

Może zacznijmy od tego, JAKI to jest zasilacz. Bo to, że ma napisane
"300W" to jeszcze nic nie mówi. Może to być porządny Enlight, który
pociągnie nawet niezły zestaw, ale równie dobrze może to być dziadowstwo
klasy Megabajt/Tracer/Codegen.

--
jk.