Komputer - cyfrowy magnetowid

Autor: Jakub Berent <jakub_at_lcm.com.p1>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 11:05:22 MET DST

Rozważam zakup do komputera urządzeń, które umożliwią zapisywanie
dłuższych fragmentów obrazu telewizyjnego i dźwięku. Przejrzałem
rankingi tunerów tv. Najlepsze oceny dostaje WinFast TV 2000 Expert.
Którą nagrywarkę DVD wybiorę - chyba obojętne? Pytanie tylko, czy
mój podstarzały komputer będzie sprawnie współpracową z powyższymi
podzespołami. Jaka jest minimalna wymagana konfiguracja do zapisu
w locie obrazu z tunera telewizyjnego na płytę DVD? Zależy mi na
ograniczeniu kosztów. Ale też nie chciałbym później dokupować
kolejnych części, bo okaże się, że te co mam są za mało wydajne.

--
Jakub Berent