Re: szybciej i taniej - jak?

Autor: Bartosz Waleska <combosoft_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 11:22:22 MET DST

Użytkownik "Jan Kowalski" <jkowalski1111@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cdt95g$aat$3@nemesis.news.tpi.pl...

> Aha, kup tą płytę na SiSie, P4 i nie wymieniaj zasilacza - rozrywki
> gwarantowane.
Mam taki zestaw z podobnym zasilaczem tyle ze Celeron 2.6GHz dyskow
od cholery jakas ati 9200 i powiem Ci - dziala - calkiem niezle...
Konkretnie. Jest tyle pieniedzy, a nie wiecej i juz. Athlona nie chce bo nie
lubie. Kiedys kupowalem tanio i sobie chwalilem. Jak mi sie pokruszyl rdzen
durnia, to mi starczy. Teraz kupilem sobie Celerona i jak zobaczylem, ze
daja wentylator, zobaczylem jak to jest mocowane. To nie jest
komputer dla mnie, to ma byc zlozone, nie podkrecane, zamkniete w obudowie
i ma dzialac. Zastosowanie typowo biurowe/cad 2d.
Powiedz czy faktycznie zasilacz 300W nie da rady na plyte+procek z ramem i
jeden
cd-rom (nagrywarka LG x16) i dysk twardy sATA i floppy? ewentualnie z
grafika
Matrox DualHead G400?

pozdrawiam,
Bartek.