Re: Obraz z kompa na TV "black&white" :-(((

Autor: Jacek S. <orm_at_nqerfh.cy>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 11:09:25 MET DST

Dnia Sat, 24 Jul 2004 11:04:25 +0200, smerfen <smerfen@gazeta.pl> napisał:

> Raczej nie wszelkiej masci.
> Przy GF4 MX 440 wlasnie nie dziala.
> A moze masz zworke na karcie do przestawienia na PAL ?

Działa, działa... tylko zalezy jeszcze k t ó r y TVTool...
Bo były - w zależności od wersji TVToola - obsógujące dwa rodzaje
chipsetów zamieszczonych na kartach... I dla tego jeden TVTool nie będzie
działał z GF MX 440, ale to nie znaczy, że drugi nie zadziała... Musisz
znaleść ten odpowiedni ( chociaż pdejrzewam, ze te nowe wersje TVtoola
powinny już obsługiwac wszystkie karty - ale nie wiem tego na pewno )...

--
Jacek S. / Opera M2/7.50