Re: zasilacz???

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 17:35:55 MET DST

> instrukcja twierdzi, ze to pamiec lub karta grafiki
>
> pamiec sprawdzilem za pomoca memtest-86 i mam 0 bledow, czyli wszystko
ok...
> z wyjmowaniem, juz temat przerobilem...

A karte sprawdzales?

> jeszcze jutro go wyczyszcze z kurzu, ale zeby sie az tak zakurzyl w
niecaly
> rok???

czasem mozna sie zdziwic jesli chodzi o kurz :)

> athlon xp 1.9+, soyo dragon ultra, 512MB RAM, 2xHDD, radeon 9200 64MB,
> cd-rw, fdd, 4x karta PCI (HDD kontr, sound, w-lan, modem) i sporo
peryferiow

Poszukaj w archiwum, dosc duzo bylo o zasilaczach.

> producent plyty wskazuje na zasilacz min. 250W, a moj ma 300W...

Chyba tylko napisane :) Watpie zeby ten CodeGen byl rzeczywiscie 300W. Z
tego co na grupie slychac to polecane sa zasilacze ModeCom, Chieftec itp.
(poszukaj w archiwum). Na zasilaczach akurat sie nie zabardzo znam wiec wole
sie nie udzielac. Sam mam Chieftec'a 360W 360-302 DF ale nie mam zadnych
przyrzadow zeby sprawdzic jak trzyma napiecia itd. wiec wole sie wstrzymac
od polecania / nie polecania.

Jesli zas chodzi o glosnosc pracy, to w porownaniu od poprzedniego
(MEGABAJTA 350W) chodzi o wiele ciszej - mimo dwoch wentylatorow.

PS. Jak dojdziesz do tego co bylo przyczyna wadliwego dzialania kompa to daj
znac :)

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl