Re: LG FLATRON FT 795

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz <tom_at_a3.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 17:17:13 MET DST

>czy ktos mial moze do czynienia z monitorem LG FLATRON FT 795?

FT795 występuje w dwóch wersjach:
- Starszej z kablem sygnałowym z wtyczkami - świetne aż dziw że to LG
- Nowszej z kablem syganłowym na stałe - złom, problemy z geometrią,
awaryjne, nieostre - generalnie wrażenia jak z klasę gorszego sprzętu.

>Slyszalem, ze
>ma jakies problemy ze sterownikami. Czy WinXP wykryje mi go bez problemu?

Do żadnego systemu operacyjnego nie potrzeba żadnych sterowników aby w
korzystać z monitora. Jedynie, czasem potrzebne są profile barw, ale
to nie ta klasa.

Pozdrawiam

--
Tom