Re: zasilacz???

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 00:49:40 MET DST

Użytkownik "Tomek[TK]" <tk-tk@NIESPAMOJwp.pl> napisał w wiadomości
news:cdpe89$77l$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Sproboj wyciagnac i wadzic ponownie pamieci, a jesli to nie pomoze to
> sproboj na innych pamieciach (jak pozyczysz od qmpla pamieci na probe i
cos
> sie z nimi stanie to za nie nie odpowiadam :) - mi sie jeszcze nie
zdarzylo
> spalic w ten sposob pamieci ale mowie to dla swietego spokoju )

instrukcja twierdzi, ze to pamiec lub karta grafiki

pamiec sprawdzilem za pomoca memtest-86 i mam 0 bledow, czyli wszystko ok...
z wyjmowaniem, juz temat przerobilem...

> wydaje mi sie ze zbyt szybko zwalasz na zasilacz :) Ja mysle ze zasilacz
> jest sprawny (zgaduje)

jeszcze jutro go wyczyszcze z kurzu, ale zeby sie az tak zakurzyl w niecaly
rok???

> A jaki masz komputer?

athlon xp 1.9+, soyo dragon ultra, 512MB RAM, 2xHDD, radeon 9200 64MB,
cd-rw, fdd, 4x karta PCI (HDD kontr, sound, w-lan, modem) i sporo peryferiow

producent plyty wskazuje na zasilacz min. 250W, a moj ma 300W...