Re: Druga karta graficzna.

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 16:29:27 MET DST

"spikie" <spikie@poczta.onet.pl> wrote in message
news:cdr528$d91$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Mike" <mikie@blow.spam.away> napisał w wiadomości

> [...]
> Wnioskuje tak po tym, ze komputer uruchamia sie "normalnie" slychac ze
> pracuja napedy, procesor(wiatrak) itp.
> Niestety nie wiem jak to inaczej zdiagnozowac. Pierwszy i jedyny obiaw to
> ze nie wzbudza sie monitor.

Wiatraki wlaczaja sie jak tylko maja zasilanie. Dyski tak samo. A to ze nie
ma obrazu to moze byc rownie dobrze kazdy inny element w calym komputerze
(moze RAM, moze proc, moze jakies inne cuda), ktory nie pozwala plycie
glownej wystartowac prawidlowo..
Nie sugerowalbym sie ze padla karta graficzna zintegrowana tylko dlatego bo
nie ma obrazu na monitorze. Grafika zintegrowana jest w samym chipsecie
plyty glownej i co najmniej dziwne by bylo ze akurat kawalek scalaka
odpowiedzialnego za grafike padl - moze po prostu plyta glowna padla? Wtedy
napewno tez nie bedzie obrazu na monitorze.

Probowales zmienic monitor? Sprawdzic kable do monitora?

mk