Re: Druga karta graficzna.

Autor: spikie <spikie_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 15:46:58 MET DST

Użytkownik "Mike" <mikie@blow.spam.away> napisał w wiadomości
news:cdopd1$66f$1@news.onet.pl...

> "spikie" <spikie@poczta.onet.pl> wrote in message
[...]
> Co to znaczy przestala dzialac karta graficzna wbudowana w plyte? Kto tak
> zdiagnozowal? Moze po prostu plyta glowna padla a ty sie za karte grafiki
> bierzez bo nie ma obrazu na monitorze....???
>
> mk
Wnioskuje tak po tym, ze komputer uruchamia sie "normalnie" slychac ze
pracuja napedy, procesor(wiatrak) itp.
Niestety nie wiem jak to inaczej zdiagnozowac. Pierwszy i jedyny obiaw to to
ze nie wzbudza sie monitor.

A jak zidentyfikowac ewentualne zworki odpowiedzialne za to ktora karta ma
sie uruchamiac?

pozdrawiam
Spikie