Re: Czyżby cenowa alternatywa dla coolerów Zalmana ??

Autor: insulation <insulation_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 16:24:22 MET DST

Użytkownik "zumek" <zumekWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:7980.00000688.41011ba2@newsgate.onet.pl...

> To ja dziękuję za takie "cacko":(
> Mam też Athlona 2000+ i radiator aluminiowy N/N 2800 obr (30zł) i >nawet w
upały nie przekracza 55 C .Co do głośności to bezgłośny
>(zagłusza zasilacz i wentylator w obudowie he he he)

Nie rozumiesz prawda,
Jeśli podniosę prędkość wentylatora z min. do powiedzmy 50% zakresu
 regulacji nadal będzie prawie niesłyszalny i temp. spadnie.
Tyle że mnie temp. mało interesuje, a szum mnie wnerwia
  bo na komputerach pracuję po kilkanaście godzin w skupieniu.

wini