Wentylacja PC :)

Autor: PYTON <pyton_at_rozanka.wroc.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 11:40:13 MET DST

Wiatm grupowiczów

Może w sumie to co napisze to nie problem bo jakoś działa moje nowe
chłodzenie PC-cika ale nie bardzo rozumiem jedną zależność a mianowicie
Mam 3200 xp+ na wentyla sprite oprócz tego nad samym prockiem wentyl od
zasilaczy wyciągający z tyłu pc koło procka wentyl wyciągający z boku
komputera wentyl wyciągający i sprzodu wentyl który wdmuchuje powietrze do
Obudowy i wszystko jest oki bo z tem z jednym wen. ok 68 stopni mam teraz 48
ale... dlaczego jak włacze wszystkie wyntylatory równocześnie to temperatura
wzrasta o około 5-6 stopni najniższa jest wtedy jak jeden z wyciągających
wentylatorów jest wyłaczony może ktoś wie czemu tak jest ???