Re: Ktory Radeon?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 11:42:01 MET DST

John napisał:

> to wlasnie hercules, dzieki za hint poszukam

Kiedyś też kupiłem takiego Herculesa znajomemu, gdy modernizowałem
mu komputer. Zainstalowałem, odpaliłem pierwszą grę i zwis a na
ekranie pionowe migające pasy. Wymieniłem w sklepie na nową - ten
sam problem. Za trzecim razem wymieniłem mu na HIS'a (nie było
Sapphire'ów) i do dzisiaj działa cudnie.

--
                        Pozdrawiam, Sniper