Re: Wentylacja PC :)

Autor: Piotr <pnat_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 19:43:20 MET DST

Użytkownik "PYTON" <pyton@rozanka.wroc.pl> napisał w wiadomości

Może w sumie to co napisze to nie problem bo jakoś działa moje nowe
> chłodzenie PC-cika ale nie bardzo rozumiem jedną zależność a mianowicie...
...ale... dlaczego jak włacze wszystkie wyntylatory równocześnie to
temperatura
> wzrasta o około 5-6 stopni najniższa jest wtedy jak jeden z wyciągających
> wentylatorów jest wyłaczony może ktoś wie czemu tak jest ???

Generalnie zaleca sie zeby tyle pchalo co ciagnie a jezeli nie to juz lepiej
zeby ciagnelo niz pchalo. :-)) Problem jest w tym by poeksperymentowac z
wentylatorami. U mnie zaczelo sie wraz z zakupem "aerogate 2" - cztery
czujniki temperatury. Dalem na soket, grafe, pamięci i twardziela.
Podlaczalem wentyle w roznych konfiguracjach i w koncu znalazlem taka ze
temp. byly najnizsze. A przy okazji dowiedzialem zie, ze wentyl na grafie
(zalman) tez potrafi zamieszac w temperaturach bo zmienil mi obieg powietrza
w obudowie.
pozdrawiam
Piotr