Re: Komputer za wolny dla DVD-R - co zrobić?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 11:19:26 MET DST

Elvgreen napisał:

> Kupiłem ostatnio nagrywarkę SONY DRU-700A. Wszystko pięknie
> i ładnie poza tym, że w Nero szybko zjeżdża bufor do zera
> i proces się zawiesza na 3-4%.

Hmmm... chyba nie doszukiwałbym się tutaj problemu w zbyt wolnym
procesorze. IMO, problem stanowi albo zbyt mała ilość pamięci albo
wolno działający dysk (ew. przepustowość magistrali IDE). Masz
włączone DMA? Sprawdziłeś dokładnie ustawienia BIOS'u? Próbowałeś
zainstalować sterowniki Intel Chipset Software Installation
Utility? Jeśli nie, to spróbuj, może pomogą:
http://www.intel.com/design/software/drivers/platform/inf.htm

--
                        Pozdrawiam, Sniper