Komputer za wolny dla DVD-R - co zrobić?

Autor: Elvgreen <steam_at_gazeta.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 07:58:26 MET DST

Witam!
Kupiłem ostatnio nagrywarkę SONY DRU-700A. Wszystko pięknie i ładnie poza
tym, że w Nero szybko zjeżdża bufor do zera i proces się zawiesza na 3-4%.
Oczywiście płyta jest do kosza. Problem prawdopodobnie polega na tym, że mam
za wolny komputer (PIII 600 MHz) a wymagania są - 800 MHz. Problem w tym, że
nie potrzebuję szybszego komputera. Działa mi na WIN 2k bez problemu, mam
128 MBRAM i kupować nowy sprzęt dla nagrywarki mi się nie uśmiecha.

Oczywiście ustawiałem prędkość minimalną 2x, dodatkowo z badaniem prędkości
ale lipa. Może są jakieś narzędzia, które umożliwiłyby "spowolnienie"
nagrywarki?
Dzięki za pomoc.
P.