Re: zasilacz???

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 00:16:49 MET DST

Sproboj wyciagnac i wadzic ponownie pamieci, a jesli to nie pomoze to
sproboj na innych pamieciach (jak pozyczysz od qmpla pamieci na probe i cos
sie z nimi stanie to za nie nie odpowiadam :) - mi sie jeszcze nie zdarzylo
spalic w ten sposob pamieci ale mowie to dla swietego spokoju )

> wydaje mi sie, ze jest to zasilacz (ukochany codegen), ale nie mam
> pewnosci...

wydaje mi sie ze zbyt szybko zwalasz na zasilacz :) Ja mysle ze zasilacz
jest sprawny (zgaduje)

> tutaj moje pytanie:
> jezeli faktycznie okaze sie, ze to zasilacz, to jaki polecacie???

A jaki masz komputer?

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl