zasilacz???

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 23:56:48 MET DST

witam,

ja tylko chce sie upewnic, ale...
1. od paru dni komp mi czasem nie chce wystartowac i zamiast krotkiego
'pikniecia', dostaje jeden dlugi sygnal... wiem, mam zajrzec do instrukcji
plyty glownej co to jest...
2. czasem w ogole sie nie podnosi, chociaz dioda sygnalizujaca zasilanie na
plycie glownej sie swieci...
3. komp wydaje jakies dziwne 'trzaski' jakby gdzies iskry przeskakiwaly...

wydaje mi sie, ze jest to zasilacz (ukochany codegen), ale nie mam
pewnosci...

tutaj moje pytanie:
jezeli faktycznie okaze sie, ze to zasilacz, to jaki polecacie???

z gory dzieki za odpowiedz