Obudowa z miejscami na wiatraki 120mm

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 18:42:28 MET DST

Witam.

Powoli (bo powoli, wczoraj sie pobawilem moja stara i wycinalem w niej
dziury zakladajac chlodzenie) ale przymierzam sie do zmiany obudowy (poki
co mam 6 letnia big tower).

Interesuje mnie jakis big tower albo midi, ale zeby miala 4-6 miejsc na
urzadzenia 5.25".

Moze byc chieftec, ale nie musi.

Bardzo bym chcial, zeby miala mozliwosc zalozenia 2 wiatrakow (przod i
tyl) 120x120mm a nie tylko 80x80mm, bo w tej co mam to sam wycinalem
dziury, a tej wielkosci wentylatorki puszczone na 5V sa naprawde skuteczne
i ciche.

Fajnie zeby miala koszyki na dyski do samego dolu, zdejmowane boki -
zasilacz niewazny, a raczej bez niego - bo i tak kupie oddzielnie.
Aha, bez okienek, podswietlen, wiatrakow z gory, tylu, od spodu oraz
dzwonkow polifonicznych prosze ;-)

Ktos cos poleci? Wolalbym z autopsji a nie z katalogu ;-)

Zdrowka

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055