Re: Obudowa z miejscami na wiatraki 120mm

Autor: buziak <buziak_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 19:31:33 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):
> Witam.
>
> Powoli (bo powoli, wczoraj sie pobawilem moja stara i wycinalem w niej
> dziury zakladajac chlodzenie) ale przymierzam sie do zmiany obudowy (poki
> co mam 6 letnia big tower).
>
> Interesuje mnie jakis big tower albo midi, ale zeby miala 4-6 miejsc na
> urzadzenia 5.25".
>
> Moze byc chieftec, ale nie musi.
>
> Bardzo bym chcial, zeby miala mozliwosc zalozenia 2 wiatrakow (przod i
> tyl) 120x120mm a nie tylko 80x80mm, bo w tej co mam to sam wycinalem
> dziury, a tej wielkosci wentylatorki puszczone na 5V sa naprawde skuteczne
> [...]
Witaj

Ja kupiłem Chiefteca bodajże BX dez zasilacz ok.300 zł dokładnie nie
pamiętam.
Z tyłu są plastykowe uchwyty w których montujesz dwa wiatraki 80 mm
podejżewam że można przykręcić i 120mm, dwie z boku które chłodzą dyski
92 mm i tylko ta wielkość pasuje żeby przykręcić 120 mm trzeba nawiercić
otworki.
Miejsc na dyski jest 6 5.25 nawet fajne mocowania bezśróbkowe
Jest też mały mankament z dyskami S-Ata bok blachy nieznacznie dociska
kabelek od kontrolera.
Ja jestem zadowolony obudowa jest solidna i warta tej ceny polecam.
Pozdrówko Zbyszek