Re: Tania obudowa RACKowa?

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 18:47:18 MET DST

> Szukam jakieis taniej (hehe) obudowy rackowej, 4-5U, chodzi o
normalny pecet z
> normalna plyta glowna (atx), ktory musze zainstalowac w racku. macie
moze
> jakies namiary na cos takiego? najtaniej jak znalazlem to ok. 420zl
(5u)

temat powtarza sie co jakis czas, uzyj google...

ja rozwiazalem to kupujac obudowy Modecom Cyber-Mirror, ktore maja
rozmiar idealny do racka, kupe wentylatorow i porzadne zasilacze,
polorzylem poziomo, w Obi kupilem kontowniki, przykrecilem je na dole i
gorze obudowy (tzn po bokach, gdy juz lezy) odpowiednio powiercilem (z
tym trzeba precyzyjnie zeby ladnie pasowalo) i jest rack...

--
Bartlomiej Kuzniewski    tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319