Re: Zasilanie w obudowach chiefteca - doplata.

Autor: Andrzej <nickx_at_wp.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 13:23:15 MET DST

"Sniper" napisał :
> A fe! Co za potworek :)
> Wybacz, wiem, że o gustach się nie dyskutuje :)

Widziales je na zywo? Na zdjeciach wyglada tak sobie ale w
rzeczywistosci jest bardzo zgrabna, no ale ok, kwestia gustu :-)

> To nie lepiej kupić od razu obudowy z serii BX/CX? Obecnie obie
> serie są w środku identyczne - różnią się tylko przednimi

One sa troche gabarytowo duze, choc akurat nie widzialem ich na zywo, to
na fotkach wygladaja na duzo wieksze, na pewno na serwerowe zastosowania
super. Komputer bedzie jednak uzywac 13-letnia kobietka.
Dzis mialem pewna przygode. Wystapilo jakies zakocenie w zasilaniu
(spadek lub krotka przerwa) w biurze i zresetowaly sie wszystkie (pięć)
komputerow z wyjatkiem wlasnie tego jednego w obudowie Apollo z
oryginalna zasilka :-)
hmmm....
Na dodatek w jedynym oryginalnym kompie z tych pieciu (compaq :-P) padla
grafika.
Wiec jednak zostawie ten oryginalny zasilacz. Powinien dac rade.
Pozdrawiam.

--
-A&D-