Re: Zasilanie w obudowach chiefteca - doplata.

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 14:53:32 MET DST

Andrzej napisał:

> Widziales je na zywo?

Tak, widziałem. Nie podoba mi się jakoś. Widocznie dziwny
jestem...

> One sa troche gabarytowo duze, choc akurat nie widzialem ich
> na zywo, to na fotkach wygladaja na duzo wieksze, na pewno
> na serwerowe zastosowania super.

To fakt, obudowy są duże. Ja przesiadałem się na Chiefteca CX z
Codegena 6013: http://www.codegen.pl/6013.htm
Wymiarami przypomina wszystkie pozostałe, tanie obudowy Midi jakie
są dostępne na rynku. Jeśli widziałeś tego Codegena, to wyobraź
sobie, że Chieftec BX/CX jest od niego ok. 12 cm wyższy, 2 cm
szerszy i chyba minimalnie krótszy. I tak ze 3 razy cięższy :)

> Komputer bedzie jednak uzywac 13-letnia kobietka.

Dla takiej panny, to ja bym wybrał jakiegoś ładnego Modecoma bez
zasilacza i dokupił osobno OEM'ową zasiłkę Chieftec 360 W
ATX-1136H: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=11083

> Wiec jednak zostawie ten oryginalny zasilacz. Powinien dac rade.

Ty decydujesz :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper