Re: Zasilanie w obudowach chiefteca - doplata.

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 12:57:56 MET DST

Andrzej napisał:

> Jednak glownie zwracam sie z pytaniem o zasilanie.
> Bedzie on w obudowie chiefteca, seria apollo.

A fe! Co za potworek :)
Wybacz, wiem, że o gustach się nie dyskutuje :)

> Oryginalnie sa tam zasilacze 300W (Giant Power - made for chieftec).
> Doplata do 360DF to 150zl.

To nie lepiej kupić od razu obudowy z serii BX/CX? Obecnie obie
serie są w środku identyczne - różnią się tylko przednimi
panelami, ale są tak nafaszerowane nowymi technologiami, że stare
Apollo już kiepsko przy nich wypada. Do takiej obudowy będziesz
musiał dopłacić niecałe 100 zł i od razu dostaniesz zasilacz 360 W
(tylko nieco inny inny model). IMO, to trochę lepsze rozwiązanie.

--
                        Pozdrawiam, Sniper