Re: Jaka nagrywarka DVD? (czytalem archiwum)

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 11:41:40 MET DST

> Ciekawym pomysłem byłoby utowrzenie swapa na takim czymś ;)

Nie znam sie na Linuxie, ale swap to chyba powinien byc szybki? ;-)

> a faktycznie:
> http://www.cdrlabs.com/reviews/index.php?reviewid=234

Jak dla mnie to najlepsza obecnie nagrywarka DVD.
Kupuję, jak sie tylko pojawi, mimo, ze miesiac temu kupilem
4082B. Ale nic to - latwo znajde kupca po sensownej cenie
na dobry, prawie nieuzywany sprzet.

> "it's the first drive with the ability to read and write DVD-RAM media at
> 5x."
> Zapis taki może być ale odczyt troche cienko ...

Zalezy... Ja uzywam DVD-RAM wylacznie do zapisu.

> A czym sie rózni ten zapis 'spod Nero' od zapisu w locie?

W locie, czyli drag&drop, on the fly, bez dodatkowych programow,
po prostu zapis/odczyt z poziomu dowolnej aplikacji Windows.
Wtedy nie masz mozliwosci ustawienia predkosci zapisu
i jest uzywana wolniesza.
Mozna tez plytke DVD-RAM potraktowac jak każdą inną spod Nero,
i nagrac normalnie (w trybie ISO lub UDF) - wtedy jest wybór predkosci
i wtedy mozna szybciej, no, ale raczej takie postepowanie
kłoci sie z całą ideą DVD-RAM - choc i tutaj - zalezy co sie chce i po co.

Pozdrawiam,

latet