Re: Jaka nagrywarka DVD? (czytalem archiwum)

Autor: rmrmg <in_at_sign.atu.re>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 11:00:30 MET DST

In <cdnqpt$k2c$1@host102-ursus.spray.net.pl> latet wrote:

> Tez nie wierzylem, dopoki sam nie sprawdzilem u siebie. Mam LG-4082B.

A faktycznie
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=UTF-8&inlang=pl&threadm=74urj1-24q.ln1%40lordcox.melina.net.pl
można utworzyć FS i się bawić, fajne i to bardzo.
Ciekawym pomysłem byłoby utowrzenie swapa na takim czymś ;)

> Odczyt DVD-RAM x16? Jakos mi sie nie chce wierzyc. A podawaną predkosc

a faktycznie:
http://www.cdrlabs.com/reviews/index.php?reviewid=234

"it's the first drive with the ability to read and write DVD-RAM media at
5x."
Zapis taki może być ale odczyt troche cienko ...

> zapisu na DVD-RAM trzeba dzielic przez 2 (weryfikacja!).
> Moja nagrywarka zapisuje DVD-RAM 3x, ale: - taką prędkosc osiąga w
> zapisie spod Nero - w locie zapisuje tylko z predkością 2x, - co po
> podzieleniu przez 2 daje 1x

A czym sie rózni ten zapis 'spod Nero' od zapisu w locie?

--
. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
.   mail: rmrmg(at)wp(dot)pl     |   przy odpowiednim